We wrześniu 2018 roku mija dokładnie 20 lat, od kiedy firma New Holland rozpoczęła działalność w Polsce.
Włoskie przedsiębiorstwo rozpoczęło budowanie swojej historii na polskim rynku od rejestracji spółki New Holland Bizon w Płocku, stając się spadkobiercą Fabryki Maszyn Żniwnych, gdzie przed laty powstawały niezwykle popularne kombajny Bizon.
W pierwszych latach swojej działalności w Polsce, New Holland bardzo mocno identyfikował się z tradycją płockiego przedsiębiorstwa, produkując kombajny pod logo i kolorystykę Bizona, jednak stopniowo wprowadzał na rynek nowe, żółte maszyny związane ze swoim brandem.
Wraz z upływem czasu, New Holland systematycznie rozbudowywał swoją ofertę, wprowadzając do swojego asortymentu prasy żniwne i ciągniki rolnicze, które należą obecnie do sztandarowych produktów firmy.
Ciężka praca i systematyczne poszerzanie asortymentu sprawiło, że New Holland może pochwalić się imponującymi statystykami podczas swojej 20-letniej przygody w Polsce. W tym czasie włoskie przedsiębiorstwo sprzedało ponad 31,5 tysiąca nowych ciągników, co daje średnią 1500 w skali roku.
Płocka fabryka wyprodukowała także około 53 000 hederów, 22 000 pras, 22 200 kombajnów New Holland oraz 977 kombajnów jeszcze pod szyldem Bizona.
Zdaniem Łukasza Chęcińskiego pełniącego funkcję menedżera marketingu marki New Holland, podstawą do osiągnięcia sukcesów firmy w Polsce były takie aspekty jak ciągły rozwój oferty produktowej, innowacyjne technologie, odpowiedzialne podejście do rolnictwa zrównoważonego i kompleksowe podejście do klienta.
New Holland