John Deere po raz kolejny znalazł się w rankingu najcenniejszych marek na świecie „Best Global Brands”, który został sporządzony przez firmę konsultingową Interbrand.
John Deere po raz kolejny poprawił swoją pozycję w rankingu. W porównaniu z rokiem 2018, John Deere awansował o cztery pozycje i obecnie zajmuje 84 lokatę w zestawieniu „Best Global Brands”. Wartość marki szacowana jest na 5,88 mld dolarów, w porównaniu do 5,4 mld w roku ubiegłym.
Podobnie jak przed rokiem, czołówkę najcenniejszych marek tworzą Apple, Google i Amazon, a wartość tych marek szacowana jest odpowiednio na 234 241, 167 713, i 125 263 mln dolarów.
Wpływ na ustalanie wartości marki w rankingu mają jej wyniki finansowe, wpływ na decyzje zakupowe oraz działania zmierzające do budowania lojalności i zrównoważonego popytu wśród klientów.
John Deere jest obecny w zestawieniu „Best Global Brands” nieprzerwanie od 2011 roku i jest jedyną firmą z branży rolniczej, która została w nim sklasyfikowana.
John Deere