Michał Kołodziejczak
fot. Michał Kołodziejczak

Przed paroma dniami członkowie ruchu Agro Unia monitorowali sklepy wchodzące w skład sieci Biedronka, rejestrując wszelkie nieprawidłowości związane z oznakowaniem produktów rolnych i ich opisami znajdującymi się na sklepowych półkach.

Ruch zrzeszający rolników stworzył nowy profil na portalu społecznościowym Facebook o nazwie AGROPatrol, na którym rejestruje działania, które w opinii twórców wprowadzają konsumentów w błąd i prowadzą do katastrofalnej sytuacji polskich rolników, którzy mają ogromne problemy ze zbytem swoich produktów.

Agro Unia zapowiedziała już wystąpienie na drogę sądową przeciwko Biedronce, prowadząc zbiórkę pieniędzy na ten cel i monitoruje sytuację w kolejnych sieciach sklepów.

Tym razem po lupą znalazł się jeden ze sklepów wchodzących w skład niemieckiej sieci Kaufland. Poniżej nagranie udostępnione przez Agro Unię.

Agro Unia