fot. Fotolia

Amerykańska firma Just zajmująca się produkcją roślinnych alternatyw dla jaj, może pochwalić się bardzo dynamicznym rozwojem w ostatnich kilku miesiącach.

Ekspansja na rynku lokalnym nie zadowala jednak Amerykanów, którzy planują systematyczne rozszerzenie swojej działalności również na rynku europejskim.

Przedsiębiorstwo specjalizuje się między innymi w sprzedaży pakowanego w plastikowe butelki płynu roślinnego, z którego możliwe jest przyrządzenie „jajecznicy”, która wygląda i smakuje niemal tak samo jak prawdziwa.

Just zawarło przed paroma dniami porozumienie z Eurovo Grup, które jest jednym z wiodących europejskich dystrybutorów pakowanych, pasteryzowanych oraz suszonych jaj. Porozumienie ma pomóc amerykańskiej firmie w dotarciu do klienta masowego niemal we wszystkich europejskich krajach.

Współpraca Just i Eurovo ma charakter przyszłościowy. W tym momencie Just jest firmą eliminującą z rynku jaja kurze, ale Eurovo poprzez kooperację ma kontrolę nad przyszłym rozwojem rynku, co pozwoli jej na zwiększenie ekspansji albo na redukcję ryzyka.

KIPDiP

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Podaj swoją nazwę użytkownika