fot. Massey Ferguson

Massey Ferguson ogłosił, że zamierza stopniowo odchodzić od tradycyjnych pokazów maszyn rolniczych, aby skupić się na indywidualnych wydarzeniach i ukierunkowanych działaniach mających na celu prezentacje i promocję swoich produktów i usług.

Kanadyjsko-amerykański chce rozwijać projekt organizacji własnych wydarzeń, co będzie wiązać się z ograniczona obecnością na wystawach, a w przyszłości być może z całkowitą rezygnacją 

Nowe podejście Massey’a Fergusona do sprzedaży i marketingu powinno być już widoczne podczas najbliższej wystawy EIMA, która odbędzie się w przyszłym tygodniu w Bolonii. Odwiedzający znajdą wówczas mniejsze stoisko, na którym znajdą się tylko dwa ciągniki. Najnowsza technologia, w tym wirtualna rzeczywistość, pozwoli odwiedzającym dowiedzieć się więcej na temat pełnej gamy produktów, a nowe podejście do stoisk wystawowych zostanie również wykorzystane na targach SIMA i Agritechnica w przyszłym roku.

– Postępujące zmiany w branży rolniczej tworzą nowe wyzwania dla sprzętu Massey Ferguson i wymagają nowych sposobów wprowadzania produktów na rynek – powiedział Francesco Quaranta, wiceprezes ds. sprzedaży, marketingu i zarządzania produktami, MF Europe & Middle East.

Quaranta uważa, że uczestnictwo w tradycyjnych imprezach branżowych w przyjętej dotychczas formie, nie jest już opłacalne i nie odpowiada na potrzeby klientów, którzy nie są w stanie podjąć ostatecznej decyzji w sprawie ewentualnej inwestycji w nowy sprzęt do swojego gospodarstwa.

– Zgodnie ze strategią firmy Massey Ferguson, oferującą pełną gamę produktów rolniczych, potrzebujemy indywidualnej hali podczas pokazu, aby wyświetlić wszystkie nasze produkty i kombinacje. Ponadto obecna forma wystaw nie oferuje klientom możliwości obsługi naszych maszyn. Nie można orać, uprawiać ani zbierać.

Cykl indywidualnych pokazów firmy rozpocznie się we Włoszech na początku przyszłego roku i będzie obejmować Francję, Wielką Brytanię, Niemcy i Hiszpanię.

Massey Ferguson